Заявка
Для отправки заявки заполните форму:

Ваше имя*:
Телефон*:
E-mail:
Нажав кнопку «Отправить», я даю согласие на обработку моих персональных данных и получение рекламы.
* - поля, обязательные для заполнения.
Запасные части (050) 388-15-62
Салон Hyundai (050) 494-55-50
Салон KIA (050) 388-10-08
Сервіс (050) 388-18-71
Салон Great Wall (050) 388-18-93
Салон Jac (050) 388-18-93
м.Херсон, вул. Залізнична, 2-а
+38 (0552) 42-39-60
У наявності більше 60 автомобілів.
Оформлення протягом дня (приїхали-купили-поїхали).
Тест-драйв доступний на 2,3 і 5 авто.
Тел.: (050) 315 79 77

Масла і автохімія

Моторне масло необхідно для правильної роботи двигуна, трансмісійне автомасло для правильної роботи коробки передач.

 

Моторне масло

Регулярна заміна автомасел необхідна. В процесі експлуатації, під впливом високих температур і екстремальних навантажень, властивості автомобільного масла змінюються. При несвоєчасної заміни моторне масло не може повною мірою виконувати свої функції. Тому, якщо не робити заміну моторного масла, то існує ймовірність появи проблем з двигуном і збільшення витрати палива.

Мінеральне масло (воно ж нафтове) являє собою первинний продукт переробки нафти і відрізняється високою в'язкістю. Воно вимагає частої заміни і оптимально підходить для двигунів старіше 10-15 років.

Синтетичне масло виходить шляхом хімічної переробки продуктів перегонки нафти. Воно відрізняється низькою в'язкістю, великим терміном експлуатації і забезпечують захист двигуна в екстремальних температурних умовах. Але синтетичне масло і найдорожче. Так, його рідше потрібно заливати у двигун, однак різниця в ціні може нівелювати таку економію. До того ж, синтетичне масло не можна назвати ідеальним для старих двигунів, оскільки його витрата в моторах старше 10-15 років більш висока, ніж у сучасних силових агрегатах.

Напівсинтетичне масло - це суміш двох типів моторних масел, в якій 50-70 % займає мінеральна складова, і від 30 до 50% - синтетична. Напівсинтетичне масло дешевше синтетичного і більш ефективне в порівнянні з мінеральним. Своєрідна золота середина.

Крім того, моторні масла поділяють ще й з сезонної орієнтації, тобто по температурному режиму експлуатації, з урахуванням ступеня його в'язкості. Від цього показника безпосередньо залежить те, при якій температурі можна буде запустити двигун. Визначити сезонність олії можна з маркування, про що і піде мова далі.

Повніший опис відповідності в'язкісно-температурних властивостей масел вимогам двигунів є у загальноприйнятій на міжнародному рівні класифікації SAE J300 (Співтовариство автотранспортних інженерів або англійською Society of Automotive Engineers).

Вона підрозділяє моторні масла на шість зимових - 0W, 5W, 10W, 15W, 20W і 25W (буква W-winter вказує на те, що це зимові масла) і п'ять літніх класів в'язкості (20, 30, 40, 50 і 60). Всесезонні масла позначаються здвоєним номером, перший з яких вказує на мінімальні значення динамічної в'язкості масла при негативних температурах і гарантує пускові властивості, а другий - визначає характерний для відповідного класу в'язкості річного масла діапазон кінематичної в'язкості при 100°С і динамічної в'язкості при 150 ° С.

Також важливою є класифікація експлуатаційних властивостей масел по API (American Petroleum Institute).

За системою API (ASTM D 4485, SAE J183 APR96) встановлені три експлуатаційні категорії (три ряди) призначення і якості моторних масел:

S (Service) - складається з категорій якості моторних масел для бензинових двигунів, що йдуть у хронологічному порядку. Для кожного нового покоління масла привласнюється додаткова буква за алфавітом: API SA, SB, SC, SD, SE, SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN (категорія SI - навмисно пропущена API, щоб не було плутанини з Міжнародною системою заходів, для проекту категорії PS-06 планувалась назва SK, але один з постачальників моторних масел в Кореї використовує скорочення «SK» як частину свого корпоративного імені. Щоб не було плутанини буква «К» була замінена наступною «L». Категорії API SA, API SB, API SC, API SD, API SE, API SF, API SG зараз визнані недійсними, як застарілі, проте у деяких країнах масла цих категорій ще випускаються.

C (Commercial) - складається з категорій якості і призначення масел для дизельних двигунів, що йдуть у хронологічному порядку. Для кожної нової генерації привласнюється додаткова буква за алфавітом: API СA, СB, СC, СD, CE, CF, CF-2, CF-4, CG-4, CH-4, CI-4, CJ-4. Категорії API СA, API СB, API СC, API СD, API СD-II зараз визнані недійсними, як застарілі, проте у деяких країнах масла цих категорій ще випускаються.

EC (EnergyConserving) - енергозберігаючі масла - новий ряд високоякісних масел, що складається з малов´язких масел, які зменшують витрату палива за наслідками тестів на бензинових двигунах. Моторні масла, що відрізняються низькою в'язкістю як при низькій, так і при високій температурі можуть бути сертифіковані на відповідність категорії API EC "енергозберігаюче" масло ("EnergyConserving" Oil).

Універсальні масла для бензинових і для дизельних двигунів позначаються двома символами відповідних категорій: перший символ є основним, а другий вказує на можливість застосування цього масла для двигуна іншого типу. Наприклад, API CG-4/SH - масло, оптимізоване для застосування в дизельних двигунах, але його можна застосовувати і в бензинових двигунах, для яких пропонується масло категорії API SH і нижче (SG, SF, SE і т.д.).

API - для бензиновыхдвигунів

SN

Введена 1 жовтня 2010р. Призначена для масел, що експлуатуються в найсучасніших бензинових двигунах пасажирських і спортивних автомобілів та невеликих фургонів. Масла цієї категорії мають поліпшені антиокислювальніта миючі властивості, забезпечує високий захист від зносу та корозії. Посилені високотемпературні властивості для експлуатації в двигунах з турбонадувом. Можуть використовуватися там, де рекомендується застосування масел категорії SM і SL. Деякі масла з цієї категорії можуть відповідати специфікації ILSAC GF-5 і кваліфікуватися як енергозберігаючі

SM

Для двигунів 2010 р. і раніше. У доповненні до категорії SL поліпшені антиокислювальні та протизноснівластивості. Масла з цієї категорії відрізняються збереженням низькотемпературних властивостей навітьпісля тривалих інтервалів експлуатації. Деякі з цих масел можуть також відповідати специфікації ILSAC GF-4 та / або бути енергозберігаючими (Energy Conserving)

SL

Для двигунів 2004 року та раніше. Відрізняються стабільністю енергозберігаючих властивостей, зниженою леткість, тривалими інтервалами заміни. API планував розробляти проект PS-06 як наступну категорію API SK, але один з постачальників моторних масел в Кореї використовує скорочення "SK" як частину свого корпоративного імені. Для виключення можливої плутанини буква "К" пропускається для наступної категорії "S"

SJ

Для двигунів 2001 року або раніше. Масла для бензинових двигунів, що відповідають високим вимогам щодо витрати масла в двигуні, енергозберігаючим властивостям (економії палива) і здатності витримувати нагрів, не утворюючи відкладень. Можуть застосовуватися в тих випадках, коли рекомендовані масла рівня SH і більш ранніх

SH

Для двигунів до 1996 року або раніше. За вимогами відповідає категорії ILSAC GF-1, але без обов'язкового енергозбереження. Масла цієї категорії призначені для бензинових двигунів моделей 1996 року та старших. При проведенні сертифікації на енергозбереження, в залежності від ступеня економії палива присвоювалися категорії API SH / EC та API SH / ECII

 

API - для дизельних двигунів

CJ-4

Введена в 2006р. Для швидкохідних чотиритактних двигунів, проектованих для задоволення норм по токсичності відпрацьованих газів 2007 року на магістральних дорогах. Масла CJ-4 допускають використання палива з вмістом сірки аж до 500 ppm (0,05% від маси). Масла CJ-4 рекомендовані для двигунів, обладнаних дизельними сажовими фільтрами та іншими системами обробки вихлопних газів. Масла зі специфікацією CJ-4 перевищують робочі властивості CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 і можуть застосовуватися в двигунах, яким рекомендуються масла цих класів

CI-4

Введена в 2002р. Для високошвидкісних 4-тактних двигунів розроблених відповідно до вимог стандарту 2002 року по емісії вихлопних газів. Для двигунів з рециркуляцією вихлопних газів (EGR). Для використання з паливами з <0.5% сірки. Забезпечують оптимальний захист від високотемпературних відкладень в циліндропоршневій групі і низькотемпературних відкладень в картері, володіє високими протикорозійними характеристиками. Заміщає CD, CE, CF-4, CG-4, і GH-4

CH-4

Категорія представлена 1 грудня 1998 року. Масла цієї категорії призначені для високошвидкісних, чотиритактних двигунів виконують вимоги жорстких стандартів 1998 року по токсичності відпрацьованих газів. Відповідають найвищим вимогам не тільки американських, але й європейських виробників дизельних двигунів. Спеціально сформульовані для застосування в двигунах, що використовують паливо з вмістом сірки до 0,5% від маси. На відміну від категорії API CG-4, допускається застосування дизельного палива з вмістом сірки більше 0,5%, що є важливою перевагою в країнах, в яких поширені високо сірчисті палива (Південна Америка, Азія, Африка). Масла задовольняють підвищеним вимогам по зменшенню зносу клапанів і зменшенню утворення нагару. Замінюють масла категорій API CD, API CE, API CF-4 і API CG-4

 

API - для двотактних двигунів

TA

Двотактні двигуни мопедів, газонокосарок та відповідних машин

TB

Малопотужні мотоцикли, моторолери

TC

Масло для двотактних двигунів, що працюють на суші, також тоді, коли потрібно клас API-TA і API-TB

TD

Масо для двотактних підвісних човнових моторів

 

 

Трансмісійне масло

Трансмісійне масло — олива для механічних трансмісій, яку отримують найчастіше на основі екстрактів від селективного очищення залишкових нафтових олив з додаванням дистилятних олив і присадок (протизносних, протизадирних тощо), котрі переважно містять фосфор, хлор, сірку, дисульфід молібдену.

Трансмісійні масло використовують для змащування закритих зубчастих передач (механічних редукторів) усіх видів, всіх типів передач (у тому числі гіпоїдних) автомобілів та іншої мобільної техніки, для змащування важко навантажених циліндричних, конічних і спірально-конічних передач також передає крутний момент від двигуна в коробку передач, забезпечує функціонування системи управління і контролю роботи фрикційних дисків і охолоджує тертьові деталі.

Для забезпечення надійної роботи трансмісії та її довговічності необхідно підтримувати оптимальний рівень і оновлювати трансмісійне автомасло у міру його використання.

У агрегатах трансмісій мастило є невід'ємним елементом конструкції. Здатність оливи виконувати і довгостроково зберігати свої функції визначається її експлуатаційними властивостями. Загальні вимоги до трансмісійних олив визначаються конструкційними особливостями, призначенням та умовами експлуатації агрегату трансмісії. Трансмісійні оливи працюють в режимах високих швидкостей ковзання, тисків і широкому діапазоні температур. Їх пускові властивості і тривала працездатність повинні забезпечуватися в інтервалі температур від −60 до +150 °С. Тому до трансмісійних олив ставлять досить жорсткі вимоги.

Вибрати автомасло Ви можете в нашому магазині: масла для легкових і вантажних автомобілів, моторні та трансмісійні; синтетичні, напівсинтетичні, мінеральні масла. Автомастила для легкового транспорту відповідаю найвищим вимогам власників машин. Для ультра сучасних автомобілів є моторні масла, виготовлені за передовими технологіями синтезу, що дозволяє реалізувати великі інтервали обслуговування, продовжити ресурс двигуна, економити паливо і повною мірою використовувати потенціал двигуна.

Високоякісні масла для дизельних двигунів, дозволяють істотно скоротити витрати на обслуговування двигунів і трансмісій при експлуатації на довгих інтервалах обслуговування.

Для трансмісіних мастил також є класифікація за експлуатаційними властивостями. Основною є класифікація згідно API (American Petroleum Institute) передбачає поділ масел на групи в залежності від області застосування, яка визначається типом зубчастої передачі, питомими контактними навантаженнями в зонах зчеплення і робочою температурою.

API - для трансмісійних масел

GL-1

Мінеральні масла без присадок або з антиокислювальними і протипінними присадками без протизадирних компонентів для застосування, серед іншого, в коробках передач з ручним управлінням з низькими питомими тисками і швидкостями ковзання. Циліндричні, черв'ячні і спірально-конічні зубчасті передачі, що працюють при низьких швидкостях і навантаженнях

GL-2

Черв'ячні передачі, що працюють в умовах GL-1 при низьких швидкостях і навантаженнях, але з більш високими вимогами до антифрикційних властивостей. Можуть містити антифрикційний компонент

GL-3

Трансмісійні масла з високим вмістом присадок на рівні експлуатаційних властивостей MIL-L-2105. Ці масла застосовуються переважно в ступінчастих коробках передач і рульових механізмах, в головних передачах і гіпоїдних передачах з малим зміщенням в автомобілях і безрейкових транспортних засобах для перевезення вантажів, пасажирів та для нетранспортних робіт. Спірально-конічні передачі, що працюють в помірно жорстких умовах. Звичайні трансмісії зі спірально-конічними шестернями, що працюють в помірно жорстких умовах при швидкості та навантаженні. Володіють кращими протизносними властивостями, ніж GL-2

GL-4

Трансмісійні масла з високим вмістом присадок на рівні експлуатаційних властивостей MIL-L-2105. Ці масла застосовуються переважно в ступінчастих коробках передач і рульових механізмах, в головних передачах і гіпоїдних передачах з малим зміщенням в автомобілях і безрейкових транспортних засобах для перевезення вантажів, пасажирів та для нетранспортних робіт. Гіпоїдні передачі, що працюють в умовах високих швидкостей при малих крутних моментах і малих швидкостей при великих крутних моментах. Обов'язкова наявність високоефективних протизадирних присадок

GL-5

Масла для гіпоїдних передач з рівнем експлуатаційних властивостей MIL-L-2105 C / D. Ці масла переважно застосовуються в передачах з гіпоїдними конічними зубчастими колесами і конічними колесами з круговими зубцями для головної передачі в автомобілях і в карданних приводах мотоциклів і ступінчастих коробках передач мотоциклів. Спеціально для гіпоїдних передач з високим змішанням осі. Для дуже важких умов експлуатації з ударним і змінним навантаженням. Гіпоїдні передачі, що працюють в умовах високих швидкостей при малих крутних моментах і ударних навантаженнях на зуби шестерень. Повинні мати велику кількість сіркофосфоровмістних протизадирних присадок

GL-6

Гіпоїдні передачі зі збільшеним зміщенням, що працюють в умовах високих швидкостей, більших крутних моментів і ударних навантажень. Мають більшу кількість сіркофосфоровмістних протизадирних присадок, ніж масла GL-5

MT-1

Масла для високонавантажених агрегатів. Призначені для несинхронізованих механічних коробок передач потужних комерційних автомобілів (тягачів та автобусів). Еквівалентні маслам API GL-5, але володіють підвищеною термічною стабільністю

PG-2

Масла для передач ведучих мостів потужних комерційних автомобілів (тягачів та автобусів) та мобільної техніки. Еквівалентні маслам API GL-5, але володіють підвищеною термічною стабільністю та поліпшеною сумісністю з еластомерами

 

 

Автохімія

Автохімія — це загальна назва хімічних препратів, які використовуються для обслуговування автомобіля. До автохімії традиційно не рахуються мастила та паливо.

 

Автохімія кузова:
- мастики і суміші для захисту кузова від зовнішніх впливів і корозії;
- позбавлювачі та перетворювачі іржі;
- кузовні та шовні герметики;
- пенетранти - проникаючі рідини для розчинення іржі і полегшення відкручування кріплень;
- клеї-герметики для приклеювання скла;
- епоксидні холодні суміші та інші клеї для ремонту;
- шпаклівки для забивання вм'ятин;
- ремонту двигуна і силових агрегатів (Автогерметики, формувачі прокладок, ущільнювачі прокладок, фіксатори різьби, вал-втулкові фіксатори).

Автохімія для екстер'єру: 
- засоби для обробки шин; 
- складові для ремонту тріщин лобових стекол на основі мономерів акрилу; 
- поліролі для кузова і фар; 
- засоби для очищення автоскла, а також запобігання їх запотівання і обмерзання; 
- автошампуні і засоби для безконтактної мийки машин.

Автохімія для інтер'єру:
- освіжувачі повітря; 
- засоби для обробки приладової панелі, пластика, шкіри; 
- хімчистки для оббивки салону і крісел;
- очищувачі автомобільних кондиціонерів.

Автохімія для двигуна і трансмісії:
- електроліт і дистильована вода для свинцевих акумуляторів;
- очищувачі для промивки карбюратора і інжектора;
- активатори (аерозолі містять етиловий ефір) допомагають запустити двигун в складних умовах, при низьких температурах і т. д.;
- засоби для промивки системи охолодження, масляної системи, системи подачі палива;
- гальмівні і гідравлічні рідини;
- позбавлювачі олійно- жирових забруднень з двигуна, силових агрегатів і моторного відсіку;
- склади для виявлення витоків флюоресцентним методом;
- антифризи;
- технічного обслуговування автотехніки: це різні мастила і очищувачі;
- добавки в моторне масло.

Паливна автохімія: 
- добавки, що підвищують октанове число бензину; 
- добавки, що запобігають утворенню крижаної шуги в дизильному паливі.