Заявка
Для отправки заявки заполните форму:

Ваше имя*:
Телефон*:
E-mail:
Нажав кнопку «Отправить», я даю согласие на обработку моих персональных данных и получение рекламы.
* - поля, обязательные для заполнения.
Запасные части (050) 388-15-62
Салон Hyundai (050) 494-55-50
Салон KIA (050) 388-10-08
Сервіс (050) 388-18-71
Салон Great Wall (050) 388-18-93
Салон Jac (050) 388-18-93
м.Херсон, вул. Залізнична, 2-а
+38 (0552) 42-39-60
У наявності більше 60 автомобілів.
Оформлення протягом дня (приїхали-купили-поїхали).
Тест-драйв доступний на 2,3 і 5 авто.
Тел.: (050) 315 79 77

Гарантійні зобов’язання автомобілів LADA

 

 Продавець (Дистриб’ютор) виконує передані йому Виробником гарантійні зобов’язання перед покупцями стосовно проданого автомобіля, які полягають в наступному:

1.      Гарантійні зобов’язання Продавця

1.1. Продавець надає Покупцю нового автомобіля марки ВАЗ (далі – Автомобіль) гарантію, яка діє протягом 36 (тридцяти шести) місяців від дня продажу Автомобіля або 50 000 км (п’ятдесят тисяч кілометрів) його пробігу в залежності від того, що настане раніше (з обмеженнями дії гарантії на окремі деталі, вузли та агрегати після перших 24-х місяців експлуатації Автомобіля).

1.2. Гарантія, протягом  першого і другого року експлуатації Автомобіля, якщо його пробіг з початку експлуатації не перевищує 50 000 км (п’ятдесят тисяч кілометрів), поширюється на всі його оригінальні деталі, вузли та агрегати, за виключенням випадків, зазначених у пунктах 1.9 і 1.10 цих Гарантійних зобов’язань.

1.3. Перелік деталей, вузлів і агрегатів, на які дія гарантії продовжує поширюватись протягом третього року експлуатації Автомобіля, якщо його пробіг з початку експлуатації не перевищує 50 000 км (п’ятдесят тисяч кілометрів), наведений у пункті 1.11 цих Гарантійних зобов’язань.

1.4. Гарантія від наскрізної корозії кузова зберігається за умови дотримання Покупцем правил експлуатації Автомобіля і забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження техогляду та обслуговування кузова щодо його антикорозійного захисту на сервісній станції (далі – СТО) у дилерській мережі офіційного Дистриб’ютора продукції Виробника. У разі пошкодження лакофарбового покриття кузова Покупець зобов’язаний негайно усунути такий дефект на СТО уповноваженого дилерського підприємства (з числа наведених у Сервісній книжці до Автомобіля).

1.5. Гарантія на шини надається за рахунок Гарантійних зобов’язань Продавця за умови, якщо виявлені дефекти шин пов’язані з якістю виготовлення Автомобіля.

1.6. При виявленні будь-яких недоліків Автомобіля в межах терміну дії цих Гарантійних зобов’язань Покупець повинен звернутись до уповноваженого дилерського підприємства (з числа наведених у Сервісній книжці до Автомобіля). Заява Покупця на проведення гарантійного ремонту Автомобіля приймається у разі обов’язкового надання ним Сервісної книжки, оформленої та підписаної Продавцем Автомобіля, зі всіма необхідними печатками та відмітками про виконання передпродажної підготовки та проходження регламентного технічного обслуговування.

1.7. Гарантійні зобов’язання Продавця поширюються тільки на території України і обмежуються виключно безкоштовним для Покупця ремонтом Автомобіля на будь-якому СТО у дилерській мережі офіційного Дистриб’ютора продукції Виробника.

1.8. Всі права Покупця на гарантійний ремонт Автомобіля втрачають силу в момент закінчення гарантійного строку, зазначеного у пункті 1.1 цих Гарантійних зобов’язань, а також  у випадках, визначених п.1.9 цих Гарантійних зобов’язань. Якщо, згідно наданої Покупцем заяви на гарантійний ремонт, усунення виявленого дефекту або недоліку потребує більше часу, ніж залишилося до закінчення гарантійного строку, усунення цього дефекту або недоліку здійснюється у відповідності та за рахунок Гарантійних зобов’язань Продавця.

1.9. Гарантійні зобов’язання Продавця втрачають силу:

1.9.1. При порушенні правил експлуатації Автомобіля і вимог Виробника, викладених у "Посібнику з експлуатації Автомобіля", в тому числі:

- при використанні масла, гальмівної рідини, пального та інших експлуатаційних матеріалів, які не входять до переліку дозволених для використання на цьому Автомобілі;

- при забезпеченні пуску двигуна за допомогою буксирування або штовхання Автомобіля, а також при застосуванні для цього зовнішніх джерел електроенергії, використання яких не передбачено «Посібником з експлуатації Автомобіля";

- при експлуатації Автомобіля з несправною системою відводу відпрацьованих газів (з каталітичним нейтралізатором чи без нього) тощо. 

1.9.2. У разі непроходження, проходження не в повному обсязі або недотримання періодичності (строків проходження) регламентного технічного обслуговування Автомобіля.

1.9.3. У разі проходження регламентного технічного обслуговування, ремонту та установки додаткового обладнання на підприємствах, які не уповноважені офіційним Дистриб’ютором продукції Виробника на проведення цих робіт.

1.9.4. При неправильному використанні Автомобіля (в тому числі, для буксировки в якості тягача в перші 3000 км пробігу, для перевезення вантажу з перевищенням вантажопідйомності Автомобіля, для професійних пасажирських перевезень як таксі, для передачі на правах оренди непостійному колу користувачів, для участі в автомобільних гонках чи інших спортивних змаганнях, для підготовки водіїв в якості навчального транспортного засобу тощо).

1.9.5. При будь-якому пошкодженні Автомобіля в результаті дорожньо-транспортної пригоди або при пошкодженнях Автомобіля у інших випадках, при/після яких потрібна заміна одного з основних агрегатів  (двигун, коробка передач, передня і задня підвіска, рульове керування) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів чи, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незйомних силових елементів кузова.

1.9.6. При експлуатації Автомобіля з непрацюючим лічильником пройденого шляху або у випадку виявлення невідповідності його показників фактичному пробігу Автомобіля.

1.9.7. При відсутності Сервісної книжки або необхідних відміток у Сервісній книжці про проведення робіт з передпродажної підготовки та своєчасного регламентного технічного обслуговування Автомобіля. Відмітки в Сервісній книжці повинні бути завірені підписом і печаткою підприємства, що проводило ці роботи та має відповідні повноваження від офіційного Дистриб’ютора продукції Виробника.

1.9.8. При продовженні експлуатації Покупцем Автомобіля з виявленими несправностями у разі неможливості, з будь-яких причин, проведення негайного гарантійного ремонту  чи у випадку відмови Покупця (в тому числі не залишення автомобіля на СТО) від усунення несправностей при їх виявленні на СТО, що виконувала технічне обслуговування або гарантійній ремонт Автомобіля.

1.9.9. При експлуатації Покупцем, що є фізичною особою, Автомобіля у зв’язку з потребами безпосередньо пов’язаними з підприємницькою діяльністю або виконанням Покупцем обов’язків найманого працівника.

1.10. Гарантійні зобов’язання Продавця не поширюються:

1.10.1. На деталі, що вийшли з ладу внаслідок природного зношення, а саме: гумотехнічні вироби (втулки, манжети, сайлентблоки та інші), ущільнення і прокладки різного типу (крім прокладки під голівку блоку циліндрів), електричні лампи, щітки електродвигунів, диски зчеплення, гальмівні колодки, підшипники коліс, запобіжники, щітки склоочисників, форсунки паливних систем, каталітичний нейтралізатор (за наявності), зливні пробки і заправні кришки, шини, оббивку салону і т. і., а також на деталі, що вийшли з ладу внаслідок неправильної експлуатації Автомобіля.

1.10.2. На усі експлуатаційні матеріали (паливо, масла, мастила, гальмова та охолоджуюча рідини тощо) та деталі, що підлягають заміні у відповідності до регламенту технічного обслуговування в гарантійний період (фільтр очищення масла, фільтр очищення палива, фільтруючий елемент повітроочисника та паливного насоса, свічки запалювання, приводні ремені та ремені механізму газорозподілення тощо), а також на усунення недоліків, виявлених під час проведення регламентних робіт з технічного обслуговування, що виникли внаслідок природного зносу, поганого догляду або порушення правил експлуатації та зберігання Автомобіля.

1.10.3. На деталі рульового механізму та підвіски, якщо пробіг Автомобіля з початку його експлуатації перевищує 50000 км (п’ятдесят тисяч кілометрів).

1.10.4. На пошкодження лакофарбового покриття та кузову Автомобіля від стихійних факторів навколишнього середовища (ураган, сніг, град, шторм, землетрус, повінь, сель тощо), наслідків дії агресивного середовища (сольові суміші, бітум, гудрон, сік листя дерев, пташиний послід, шкідливі викиди промислових підприємств, інші агресивні речовини) та будь-якого механічного впливу під час експлуатації Автомобіля.

1.10.5. На роботи з регулювання, необхідність яких виникла між регламентними технічними обслуговуваннями, а також на усунення недоліків, що виникли внаслідок поганого догляду за Автомобілем або використання неякісних паливно-мастильних матеріалів, в тому числі:

 

а) Група робіт „Кузов, шасі, салон”:

регулювання дверей, регулювання капоту, регулювання кришки багажника; заміна пошкодженого або пошкрябаного скла (якщо пробіг Автомобіля перевищує 1000 км); лакофарбове покриття та усунення таких пошкоджень кузову, як увігнутості, подряпини, сліди від ударів каміння, забруднення плямами гудрону, а також пошкоджень в результаті впливу факторів навколишнього середовища або використання неналежних матеріалів для мийки та полірування; заміна оббивки салону, внутрішніх панелей, ковриків (при будь-якому зносі та забрудненні), підтягування болтів і гайок; повторна укладка гумових ущільнювачів.

 

б) Група робіт „Ходова частина”:

регулювання підшипників коліс; регулювання розвалу-сходження коліс; балансування коліс; заміна погнутих деталей і валів приводу переднього (заднього) моста; заміна пошкоджених колісних дисків.

 

в) Група робіт „Гальма”:

заміна зношених гальмівних колодок, прокладок, дисків, барабанів; регулювання, чистка, прокачування і продувка гальмівної системи.

 

г) Група робіт „ Двигун”:

заміна свічок, повітряного і масляного фільтрів; регулювання клапанів; регулювання запалювання; регулювання кута випередження вприску палива; видалення нагару з деталей двигуна; чистка двигуна і промивка масляної системи; промивка радіатора і регулювання натягу клиноподібного ременя; заміна манжет розподільного і колінчатого валу; діагностика систем двигуна електронними приладами (крім випадків, якщо це необхідно при проведенні гарантійного ремонту).

 

д) Група робіт „Зчеплення і трансмісія”

заміна зношених накладок зчеплення і дисків (в тому числі, натискних); регулювання трансмісії (механізму перемикання передач).

 

є) Група робіт „Паливна система і система відводу відпрацьованих газів”:

заміна паливного фільтра; чистка паливного насосу і форсунок; чистка паливного баку; перевірка витрат палива;  усунення корозії або прогару у системі випуску відпрацьованних газів.

 

ж) Група робіт „Рульове керування”:

заміна погнутих рульових тяг; заміна наконечників рульових тяг.

 

з) Група робіт „Електрообладнання і прилади”:

регулювання фар і заміна електричних ламп; технічне обслуговування акумуляторної батареї; заміна щіток склоочищувачів; заміна запобіжників.

 

1.10.6. На вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати та системи, робота яких залежить від них або пов’язана з ними), які підлягали за власним рішенням Покупця розбиранню, ремонту або внесенню змін до їх конструкції (тюнінг; самостійне переобладнання Автомобіля під ручне керування та навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіосистем, газобалонного обладнання і т. і.).

1.10.7. На деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що не передбачені нормативно-технічною та конструкторською документацією Виробника.

1.10.8. На деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що мають механічні пошкодження (в тому числі,  лобове скло з тріщинами, якщо вони проходять через місце контакту важелю щіткотримача зі склом у вимкненому положенні склоочисника при знятій щітці).

1.11. Перелік деталей, вузлів і агрегатів, на які дія гарантії продовжує поширюватись протягом третього року експлуатації Автомобіля (якщо його пробіг з початку експлуатації не перевищує 50 000 км):

 

1.11.1. Двигун:

блок циліндрів та головка блоку циліндрів з внутрішніми деталями (крім гумотехнічних виробів), прокладка головки блоку, піддон картера, масляний насос, водяний насос, датчик тиску масла, датчик температури охолоджуючої рідини, датчик положення розподільного валу, колінчастого валу;

 

1.11.2. Механічна КП: 

корпус коробки та усі внутрішні деталі;

 

1.11.3. Вали передавального механізму: 

приводні вали і шарніри рівних кутових швидкостей (крім гумотехнічних виробів);

 

1.11.4. Рульове керування: 

рульова колонка, рульовий механізм (крім рульових тяг, рульових наконечників, гумових втулок та пильників);

 

1.11.5. Гальма: 

головний гальмівний циліндр, підсилювач гальмівного зусилля, регулятор і обмежувач гальмівного зусилля;

 

1.11.6. Система опалення та кондиціонування: 

радіатор опалювача салону;

 

1.11.7. Система безпеки: 

пристрої натягування ременів безпеки;

 

1.11.8. Електрообладнання: 

генератор (із вмонтованим випрямляючим блоком та інтегральним регулятором напруги), електронна система запалювання, електропроводи електронної системи вприску, вентилятор радіатора системи охолодження двигуна, електромотор вентилятора опалювача (кондиціонера) салону, електромотор приводів склоочисників, звуковий сигнал;

 

1.11.9. Панель приладів та органи управління: 

усі контрольно-вимірювальні прилади (спідометр, одометр, тахометр, покажчик рівня палива та інші), система дистанційного управління центральним замком (за винятком джерела живлення).

 

Примітка:

 Гарантійні зобов’язання Продавця поширюються на прокладки, ущільнювальні манжети, трубки, свічки запалювання, а також виробничі та допоміжні матеріали, такі як паливо, хімічні речовини, фільтруючі елементи, охолоджуюча рідина, масло та інші мастильні матеріали, тільки в тому випадку, якщо вони втратили свою функціональну здатність у зв’язку з несправністю однієї з деталей, на які поширюється гарантія;

 

Контактні телефони: Сервіс - 050-388-18-71, 067-553-15-28Bosch сервіс - (0552) 42-45-16; Hyundai-сервіс - (0552) 43-63-03; KIA-сервіс - (0552) 46-04-49  

Будемо раді Вас бачити!