03.02.2020

BMW 4-й Coupe

Початкова цiна
943 516 грн

Технiчнi особливостi

Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo

Значна потужність, бездоганно плавна робота та приголомшливий звук ― ось що відрізняє однорядний шестициліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo сімейства BMW EfficientDynamics. Його оснащено системами Double-VANOS, Valvetronic, високоточним впоркуванням і турбонагнітачем TwinScroll, і його потужність досягає 240 кВт (326 к.с.), а витрата палива в змішаному циклі становить 7,9–7,4 л/100 км.

4-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo.

Чотирьохциліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo об’ємом 2,0 л, що належить до останнього покоління двигунів, гарантує максимальну насолоду від керування. Для нього характерна чітка видача потужності та відмінна чутливість навіть за низької частоти обертів; при цьому він має виняткову економічність і низький рівень викидів.

Рядний 6-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo.

Рядний 6-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo останнього покоління характеризується вражаючою потужністю і виключно низькими показниками витрати палива завдяки використанню інноваційних технологій, таких як турбонагнітач із змінною геометрією турбіни і система безпосереднього уприскування Common Rail. Він розвиває потужність від 190 кВт (258 л. С.) До 230 кВт (313 л. С.) При максимальному крутному моменті від 560 до 630 Н · м.

4-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo.

Чотирьохциліндрові дизельні двигуни останнього покоління BMW TwinPower Turbo об’ємом 2,0 літра демонструють гнучку видачу потужності й відмінну чутливість навіть при низьких обертах. Технологія турбонагнітача зі змінною геометрією турбіни та система безпосереднього впорскування Common Rail забезпечують виняткову економічність цих двигунів і низький рівень викидів.

Розподіл маси на осі у співвідношенні 50:50

Ідеальний розподіл ваги на осі (50:50) гарантує високу курсову стійкість і точність реакцій рульового управління. Ходові якості поліпшуються також завдяки низькому центру маси та вкороченим частинам, що звішуються за передню та задні осі .
Ідеальний розподіл ваги на осі (50:50) гарантує високу курсову стійкість і точність реакцій рульового управління. Ходові якості поліпшуються також завдяки низькому центру маси та вкороченим частинам, що звішуються за передню та задні осі .

Адаптивна підвіска М

Адаптивну підвіску Adaptive M можна регулювати за допомогою електроніки відповідно до стану дороги та умов їзди. Водій має також змогу змінювати характеристики підвіски через систему регулювання динаміки руху Driving Experience Control відповідно до власного стилю керування: від комфортних до винятково атлетичних з істотно «гострішим» керуванням.

Спортивне кермування зі змінною чутливістю

Спортивне кермування, що має змінне передавальне число, з системою Servotronic забезпечує пряме і швидке реагування на поворот керма та зменшує зусилля, необхідне для повороту керма. Система реагує га кут повороту керма з різним передавальним числом механізму кермування. Завдяки цьому поліпшуються керованість і стійкість при русі з великою швидкістю та зменшуються зусилля на кермо при виконанні паркування і на поворотах. Ще однією особливістю цього пакету є можливість вибору режиму СПОРТ+.

BMW 4-й Coupe

Галерея