Технiчнi особливостi

Абсолютно новий та інноваційний двигун GW4B15 / GW4C20NT

Нова потужність даної версії HAVAL Н6 забезпечується турбованим 1,5 л і 2,0 л бензиновими двигунами з безпосереднім уприскуванням, системою подвійного VVL технології газорозподілу, і 7-ми ступінчастою DCT трансмісією мокрого типу з подвійним зчепленням.

Дана коробка передач є власне розробленим продуктом інженерів компанії GWM, і зайняла почесне місце в рейтингу «ТОП-10 трансмісій світу 2017», вона характеризується невеликою паузою перемикання, надійною роботою, низькою швидкістю відмов і значно поліпшеною економією палива.

7-ми ступінчаста DCT трансмісія мокрого типу з подвійним зчепленням

  • Цей компонент є найвищу технологію автомобільної трансмісії в світі, підтверджує нагорода «ТОП-10 трансмісій світу 2017».
  • Передача подвійного зчеплення з мокрим типом забезпечує надійну роботу, швидку реакцію і задовільну плавність перемикання.
  • Дана трансмісія усуває момент переривання і значно підвищує ефективність використання палива.
  • Забезпечує швидке переключення передач, займає всього близько 0,2 секунди, що робить паузу навряд чи помітною, забезпечуючи відмінний комфорт.

Контрольний показник трансмісії скорочений на 25 мм в довжину, легше в масі на 10 кг, а також використовується масло ATF з низькою в’язкістю, щоб поліпшити економію палива на 5%.

Кругова безпека

Частка високоміцної сталі в кузові автомобіля досягає 65%.

Завдяки концепції тривимірної конструкції безпеки «всебічного захисту для пасажирів, пішоходів і автомобілів», модель All new HAVAL H6, відповідає найвищим стандартам безпеки в світі, таким як IIHS і E-NCAP.

All New HAVAL H6 отримав 5 зірок за C-NCAP.

Він також оснащений:

  • Всебічний захист — 6 подушок безпеки
  • Захист пішоходів — Капот двигуна поглинає енергію і промінь зіткнення, і може дозволити зменшити пошкодження голови і ноги у пішохода при нещасних випадках зіткнення
  • TPMS — датчик тиску в шинах.
  • Енергопоглинаюча рульова колона може зменшити травми водія.
  • Активний підголовник — в разі заднього зіткнення, активний підголовник може зменшити пошкодження голови і шиї.

Попередження про виїзд зі смуги (LDW)

LDW — коли водій несвідомо викликає відхилення від смуги руху включається звуковий сигнал і з’являється інформація на панелі приладів.

Система може розпізнавати жовту лінію, білу лінію, білу пунктирну лінію, точкову лінію і інші ряди смуг, ефективне відстань 70 м, кут виявлення 52 °.

Допомога в зміні смуги руху (LCA)

Відстеження в реальному часі виконується для лівого і правого сліпих плям автомобіля за допомогою радара-детектора. У разі небезпеки при зміні смуги руху світловий індикатор на внутрішній стороні дверей видасть попередження.

Якщо ззаду буде швидко наближатися транспортний засіб по сусідній смузі, радар-детектор в задній частині автомобіля буде стежити за сусідніми смугами в реальному часі і подавати сигнал тривоги, щоб попередити водія уникнути зміни смуг руху і забезпечити безпеку маневрування.

Система попередження про поперечному русі ззаду (CTA)

За допомогою радіолокаційного датчика, ця система виявляє рухомі транспортні засоби позаду автомобіля в поперечному напрямку. У разі наближення небезпечного автомобіля сигнальна лампочка на мапі двері видасть попередження, що супроводжується звуковою сигналізацією, щоб попередити небезпеку зіткнення

Система кругового огляду 360 °

Мультимедійний екран відображає 360 ° огляд навколо автомобіля за допомогою декількох ширококутних камер. Незамінна допомога в безпечної та комфортної парковці.

EPB + AUTO HOLD

Комфорт і зручність: парковка за допомогою кнопки EPB в звичайних умовах, вручну потягніть перемикач EPB, щоб включити гальмо стоянки, і вручну натисніть кнопку EPB, щоб відпустити гальмо стоянки;

Висока безпека: 1) при парковці при високій температурі гальмівного диска сила гальма стоянки зменшується через теплового розширення гальмівного диска, а потім EPB знову затискається, щоб компенсувати гальмівне зусилля; 2) в разі екстреного гальмування EPB, витягнутий вгору, відправить сигнал сповільнитися в ESP і здійснить різке гальмування через ESP.

Активний AUTO HOLD — допомагає автоматично утримувати автомобіль в нерухомому стані; автоматично відключається, коли система виявляє намір рушити з місця; відповідно до інформації про схилі, забезпечує комфорт початку руху; зменшує крутний момент на холостому ходу і включає гальмування на схилі.

Двозонний автоматичний кондиціонер

Автоматична система кондиціонування повітря контролюється незалежно. Велика кількість точних датчиків дозволяє автоматично регулювати і підтримувати різну температуру для зони водія і переднього пасажира.

Haval H6

Галерея

 
Хочете задати запитання? Ми зв'яжемось з Вами