Технiчнi особливостi

Потужний бензиновий двигун 4C20A

Номінальна потужність: 245 к.с., 180 кВт / 5500 об / хв
Максимальний крутний момент: 350 Нм / 1800-4500 об / хв

1. Двоканальний турбонагнетатель
Вихлопні гази рухаються по двох симетричним магістралях, що дозволяє знизити взаємні перешкоди між зустрічними потоками. Двоканальний турбонагнетатель покращує економію палива, збільшує потужність і крутний момент навіть на малих обертах.

2. Безпосередній впорскування
Електронна система управління здійснює високоточний контроль уприскування, забезпечує максимально ефективне змішування і розпорошення палива повітряної суміші, тим самим покращуючи згорання підвищуючи потужність двигуна і зменшуючи витрати палива.

Потужний дизельний двигун 4D20T

Номінальна потужність: 190 к.с., 140 кВт / 4000 об / хв
Максимальний крутний момент: 420 Н · м / 1400-2400 об / хв

1. Система нагнітання з 2-х турбін -Низьке і високого тиску
Тандемне розташування двох турбін — високого і низького тиску — забезпечує кращу роботу двигуна в перехідному режимі і значно збільшує крутний момент на низьких швидкостях.

2. Паливна система високого тиску Common Rail з електронним управлінням

Використання паливної системи з електронним управлінням дозволило досягти максимального тиску палива 2000 бар, забезпечити стабільний тиск упорскування, змішування і розпилення палива повітряної суміші і знизити витрату палива.

HAVAL H9 забезпечує плавне і елегантне рух на важкодоступних і небезпечних ділянках дороги.

Плавне і елегантне рух по дорозі в важкодоступних і небезпечних ділянках дороги.
Завдяки багатофункціональної системи управління повного приводу ATS, а також передовим технологіям, управління повним приводом стає зручнішим і стабільним для користувача, забезпечуючи кращу і більш легку керованість автомобілем.

6 режимів автоматичного контролю тяги і гальмування для досягнення максимальної прохідності: «АВТО», «4L», «Спорт», «Пісок», «Бруд», «Сніг»

Конструкція кузова високої жорсткості

Новий Haval H9 забезпечує високий рівень активної і пасивної безпеки. Конструкція кузова високої жорсткості, надміцна рама, поворотні важелі з функцією поглинання удару, подушки безпеки, багатоточкові ремені безпеки з преднатяжителями, система контролю тиску в шинах (TPMS) і система контролю і інформування втоми водія, забезпечує максимальну безпеку водія і пасажирів.
Блок поглинання ударів, являє собою тонкостінний металеву конструкцію, легко деформуючу при ударі, що дозволяє ефективно поглинати енергію зіткнення на малих швидкостях, запобігаючи пошкодження каркаса кузова автомобіля.
Вентильовані гальмівні диски діаметром 330 мм збільшують ефективність гальмування, покращують охолодження системи і мають велику зносостійкість.

Багатоважільна залежна задня підвіска

Значно зменшує різноспрямовані сили, що виникають під час руху, сприяє підтримці заданої траєкторії, забезпечуючи при цьому відмінну плавність ходу під час прискорення і гальмування.

Незалежна передня підвіска з незалежними поперечними важелями

За рахунок поглинання поперечних сил руху, підвіска забезпечує щільний контакт шин з поверхнею, що підвищує стійкість автомобіля в різних дорожніх умовах. Поперечні важелі можуть змінювати кут розвалу коліс, зменшуючи поверхню кочення і знос шин.

8-ступінчаста автоматична коробка передач ZF з можливістю ручного перемикання

Нова 8-швидкісна інтегрована автоматична коробка передач 8HP, яка була спроектована як легша, встановлює нові стандарти гнучкості, ефективності та економії. Діапазон крутного моменту від 300 до 1000 ньютон-метрів робить 8HP ідеальним партнером для всіх задньопривідних і повнопривідних автомобілів.

У порівнянні з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач, нова 8-ступінчаста автоматична коробка передач ZF не тільки має більш високий коефіцієнт передачі 7,05, а також забезпечує значне поліпшення характеристик і економію палива. Економія палива може становити близько 6%.

Трансмісія заснована на інноваційній конструкції зубчастих коліс з чотирма планетарними зубчастими передачами і п’яти переключающими елементами, призначеними для значного зниження внутрішніх втрат від опору, в той час як сучасні системи торсіонних демпферів в гідротрансформаторі покращують економію палива і зменшують викиди CO2.

Нова автоматична коробка передач з 8 швидкостями забезпечує надзвичайно короткий відгук і час перемикання нижче порога сприйняття. Це означає, що можливі подвійні зміни і прямі багаторазові перемикання передач.

Подушки безпеки з усіх боків

Для максимально ефективного захисту водія і пасажирів автомобіль оснащується фронтальними подушками безпеки, передніми бічними подушками безпеки, а також шторками безпеки по всій довжині бічних вікон.

Електронна система стабілізації ESP Bosch 9-го покоління.

Система забезпечує рух автомобіля по заданій траєкторії, запобігаючи занос, підвищуючи керованість і безпеку.

Подушки безпеки з усіх боків

Для максимально ефективного захисту водія і пасажирів автомобіль оснащується фронтальними подушками безпеки, передніми бічними подушками безпеки, а також шторками безпеки по всій довжині бічних вікон.

Система адаптивного освітлення (AFS)

Це багатофункціональна і високотехнологічна система, яка адаптує головне освітлення під різні дорожні умови, підвищуючи безпеку водіння.

Система допомоги при зміні смуги руху (LCA)

Під час руху радари системи здійснюють моніторинг сусідніх смуг на відстані до 70 метрів позаду автомобіля. Якщо в зоні дії радара з’являється рухомий на великій швидкості, і відбувається небезпечне зближення, то на одну з передніх дверей, система виводить попередження, що зміна смуги руху в даній ситуації є небезпечне.

Система адаптивного освітлення (AFS)

Це багатофункціональна і високотехнологічна система, яка адаптує головне освітлення під різні дорожні умови, підвищуючи безпеку водіння.

Система оповіщення про з’їзд з смуги руху (LDW)

В случае непреднамеренного съезда с занимаемой полосы движения, система посылает водителю сигнал предупреждения, призывающий вернуться в занимаемую полосу движения, повышая безопасность управления.

Haval H9

Галерея

 
Хочете задати запитання? Ми зв'яжемось з Вами