03.02.2020

BMW 4-й Gran Coupe

Початкова цiна
943 516 грн

Технiчнi особливостi

Рядний шестициліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo

Переконлива потужність, плавна робота та хвилююче звучання — ось характерні риси рядного шестициліндрового бензинового двигуна BMW TwinPower Turbo, який представляє останнє покоління двигунів ряду BMW EfficientDynamics. Завдяки системі подвійної зміни фаз газорозподілу Double-VANOS, функції Valvetronic, системі високоточного прямого впорскування палива High-Precision Injection і турбонагнітачеві TwinScroll його потужність сягнула 240 кВт (326 к.с.) , а середня витрата палива в комбінованому циклі становить від 7,4 до 6,6 л на 100 км.

Чотирьохциліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo

Чотирьохциліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo об’ємом 2,0 л, що належить до останнього покоління двигунів, гарантує максимальну насолоду від керування. Для нього характерна чітка видача потужності та відмінна чутливість навіть за низької частоти обертів; при цьому він має виняткову економічність і низький рівень викидів.

Рядний шестициліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo

Рядний шестициліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo пропонує вражаючу видачу потужності в поєднанні зі взірцевими характеристиками споживання палива завдяки застосуванню таких інноваційних технологій, як турбонагнітач зі зміною геометрією турбіни та систему прямого впорскування Common Rail під тиском Цей двигун має потужність від 190 кВт (258 к.с.) до 230 кВт (313 к.с.) та гідний подиву обертальний момент від 560 до 630 Нм.

Чотирьохциліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo

Чотирьохциліндрові дизельні двигуни останнього покоління BMW TwinPower Turbo об’ємом 2,0 літра демонструють гнучку видачу потужності й відмінну чутливість навіть при низьких обертах. Технологія турбонагнітача зі змінною геометрією турбіни та система безпосереднього впорскування Common Rail забезпечують виняткову економічність цих двигунів і низький рівень викидів.

Розподіл навантаження між осями 50:50

Розподіл навантаження між осями в ідеальному співвідношенні 50:50 забезпечує відмінну курсову стійкість, повороткість і точність управління. При цьому низьке розміщення центру тяжкості та укорочені звиси додатково поліпшують динамічні характеристики.

Адаптивна підвіска Adaptive M

Адаптивну підвіску Adaptive M можна регулювати за допомогою електроніки відповідно до стану дороги та умов їзди. Водій має також змогу змінювати характеристики підвіски через систему регулювання динаміки руху Driving Experience Control відповідно до власного стилю керування: від комфортних до винятково атлетичних з істотно «гострішим» керуванням.

Система керування зі змінною чутливістю Variable Sport Steering

Система керування зі змінною чутливістю Variable Sport Steering забезпечує безпосередню та гостру реакцію системи керування й вимагає менше фізичних зусиль для повороту керма. Вона змінює передавальне відношення керма залежно від кута його повороту. Завдяки цьому стає зручніше керувати машиною в динамічному режимі їзди й доводиться докладати менше зусиль під час паркування та поворотів. Додатковим елементом цього пакета є можливість вибору режиму SPORT+.

BMW 4-й Gran Coupe

Галерея